Основной контент книги Som una ganga
Text

Book duration 212 pages

0+

Som una ganga

Textos feministes
3 book out of 4 in the series «Autories»
$9.10

About the book

«Les dones, sí, estan tipes de ser perfectes. Mares equilibrades, cuineres com l'àvia, dones amb gust, excel·lents treballadores, somriures a dojo i muà, muà, petonet que t'engalto».



Montserrat Roig és un dels pals de paller de qualsevol història del feminisme català. S'ha parlat a bastament i amb prou justícia de la seva ploma tan ben esmolada en l'assaig i la columna periodística, i se n'han fet antologies des d'altres perspectives, però fins ara no s'havien agrupat posant el focus en el seu pensament feminista. Especialment crítica amb els intel·lectuals masclistes d'esquerres, lluminosa quan ens parla de les seves col·legues escriptores i de l'eterna pregunta sobre la «literatura femenina»… Roig té moltes coses a dir-nos d'una lluita política que viu avui una embranzida vigorosa i que, tristament, sembla que no es pot permetre el luxe d'afluixar en un futur pròxim.

Log in, to rate the book and leave a review
Book Montserrat Roig Fransitorra «Som una ganga» — download in fb2, txt, epub, pdf or read online. Leave comments and reviews, vote for your favorites.
Age restriction:
0+
Volume:
212 p. 4 illustrations
ISBN:
9788418857201
Publisher:
Copyright holder:
Bookwire
Download format:
Audio
Средний рейтинг 4,6 на основе 988 оценок
Audio
Средний рейтинг 4,2 на основе 919 оценок
Text
Средний рейтинг 4,9 на основе 375 оценок
Draft
Средний рейтинг 4,8 на основе 466 оценок
Audio
Средний рейтинг 4,7 на основе 142 оценок
Draft
Средний рейтинг 4,7 на основе 112 оценок
Audio
Средний рейтинг 4,8 на основе 5139 оценок
Text, audio format available
Средний рейтинг 4,7 на основе 7089 оценок
Text
Средний рейтинг 0 на основе 0 оценок